Blogroll

web tracker

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ


Ένα πολύ όμορφό τραγούδι που ζήτησε η Dee Dee.

Τραγούδι: Τσίρου Γιούλη

Μουσική/Στίχοι: Ναπολιτάνικη Ταραντέλα σε ενορχήστρωση Λ. Μαχαιρίτσα

Στο παράθυρό σου βγαίνεις Στο παράθυρό σου βγαίνεις
Και ότι κάνω το μαθαίνεις Και ότι κάνω το μαθαίνεις.
Μα εσύ γλιστράς σα χέλι Μα εσύ γλιστράς σα χέλι
Ζωγραφιά του Μποτιτσέλι Ζωγραφιά του Μποτιτσέλι.

Η γυναίκα είναι η λύση
Σε ανατολή και δύση.
Στρώνει μέλι στο μαχαίρι
για να κόβει το φιλί.
Όταν σ' έκανε η μαμά σου
ήξερε τι έκανε.
Μια τα μάγια δυο τα λόγια
από την κορυφή ως τα πόδια.

Κι εσύ μην μου κάνεις πως δεν ακούς
ξέρω καλά πως σε έκανε η μανούλα σου
Εντάξει; Ναι, εσένα το λέω.

Τα βασιλικά ποτίζεις Τα βασιλικά ποτίζεις
Και την Παναγιά θυμίζεις Και την Παναγιά θυμίζεις.
Ρόδο με εκατό τα φύλλα Ρόδο με εκατό τα φύλλα
Και ένα χρώμα ανατριχίλα Και ένα χρώμα ανατριχίλα.

Η γυναίκα είναι η λύση...

Ει, και μην το ξεχνάς καθόλου
Ξέρω καλά από που κρατάει η σκούφια σου
Για δες, για δες καμώματα Θεέ και κύριε
Τι γυναίκα; Σιγά θα με σκοτώσεις.

Δώρο έφερα σταφύλι Δώρο έφερα σταφύλι
Μήπως και γίνουμε φίλοι Μήπως και γίνουμε φίλοι.
Γάλα η όψη σου και μέλι Γάλα η όψη σου και μέλι
Και καρδιοχτυπά όποιον θέλει Και καρδιοχτυπά όποιον θέλει.

Η γυναίκα είναι η λύση...

Τα 'παμε αυτά
Εμένα μη μου κάνεις την ακατάδεχτη
Να ακούς αυτά που σου λέω.
Μη μου κουνιέσαι εμένα γιατί θα πέσεις, έτσι;
Ει, στάσου που πας; Δεν είπαμε και τίποτα

Ωωω, σαν ψηλά δεν τον πήρες τον αμανέ
Ποια νομίζεις ότι είσαι Στάσου ρε παιδάκι μου
Μη φεύγεις Στάσου λοιπόν

Σκέτο θαύμα είσαι κορίτσι μου
Γεια και χαρά σου λοιπόν
Να 'σαι φρόνιμο κορίτσι
Έτσι; Μπράβο.

Τι ωραία γυναίκα θεέ μου;
Κουκλάρα, ότι και να πεις
Ει Γεια σου Τι γυναικάρα;
Και μην ξεχνάς, μη ξεχνάς
ξέρω καλύτερα από εσένα
πως σε έκανε η μανούλα σου ε;
Γεια σου, chiao.




Get your own playlist at snapdrive.net!

4 Νότες:

ποντίκι είπε...

Πολύ καλή επιλογή, μπράβο Dee Dee...

Dee Dee είπε...

ποντικι μου

ευχαριστω :) Το ειχα ακουσει στο δευτερο προγραμμα πριν 1 χρονο περιπου και ευτυχως που βρεθηκε ο Κωνσταντινος και εχω αρχισει να ζηταω να ζηταω και δεν σταματαω :):)

maya είπε...

πολύ ωραίο και διαφορετικό!

πρώτη φορά σε επισκέπτομαι.
έχω -μετά απο προτροπή της ντίντι-
κατεβάσει το easymix σου
και είναι υπέροχο.

νάσαι καλά
πολύχρωμη καλημέρα
:)))

Ανώνυμος είπε...

ωραίο τελείωμα στο στίχο..
«Και μην ξεχνάς, μη ξεχνάς
ξέρω καλύτερα από εσένα
πως σε έκανε η μανούλα σου ε;»
Ρε συ Κατερίνα ευτυχώς που υπάρχεις και εσύ και ζητάς τέτοια τραγούδια… ¨ΟΧΙ δεν είσαι τρελή αστους να λένε..! Maya πολύχρωμη καλημέρα και σε σένα..εδω είμαστε να τα λέμε ;)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls