Blogroll

web tracker

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008

Αλεξίου Χαρούλα - Πρώτη φορά συγνώμη



Το τραγούδι το ζήτησε η Δέσποινα.

Μουσική/Στίχοι: Αλεξίου Χάρις


Ήτανε η ζωή μου, πάντοτε γεμάτη
Μα εγώ παράπονα της έκανα.
Είχα τα καλά του κόσμου, κι όλη την αγάπη
Μα με τα παράπονα δεν τέλειωνα.

Ώσπου κάποια μέρα χτύπησε την πόρτα μου
Ο δικός σου πόνος και καημός.

Και ξαφνικά, είδα τον κόσμο να γυρίζει
Τι πάει να πει, να 'χεις τα χέρια σου αδειανά.
Και ξαφνικά είδα η ζωή να με χωρίζει
Απ' ότι νόμιζα πως ζει παντοτινά.

Και τότε έκατσα και έκλαψα πικρά
Κι είπα συγγνώμη στη ζωή πρώτη φορά


Όταν ακουμπούσε κάποιος τα φτερά μου
Αετός γινόμουνα και πήγαινα.
Μα έβλεπα τον κόσμο μέσα απ' τα όνειρα μου
Κι όποιος μου τα γκρέμιζε τον πλήγωνα.

Μα ξαφνικά, είδα τον κόσμο να γυρίζει...

Κι είπα συγγνώμη, συγγνώμη, συγγνώμη
είπα συγγνώμη στη ζωή πρώτη φορά.




Get your own playlist at snapdrive.net!

3 Νότες:

Dee Dee είπε...

Βαρια σεκλετια :)

Δεν ξερω γιατι, αλλα θυμηθηκα τη Ρουμανια, ετσι ξαφνικα μου ηρθε το αρωμα της. Ισως να το ακουγα εκει, δεν θυμαμαι.

Ομορφη η επιλογη της Δεσποινας!

Καλησπερα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σου...τι λέει; πως περνάμε στις διακοπές?

Dee Dee είπε...

Δεν ειμαι διακοπες, μονο στο χωριο μου πηγα το προηγουμενο Σαββατοκυριακο. 1 Σεπτεμβρη θα παω Λημνο ομως, θα σας φερω φωτογραφιες κι απο κει :):)

Καλημερα!!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls