Blogroll

web tracker

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008

Στο λιμανάκι σου



Ενα τραγούδι που ζήτησε η DEE DEE

Παγιουμτζής Στράτος & Ντούο Χάρμα
Μουσική/Στίχοι: Παγιουμτζής Στράτος/Βασιλειάδης Χαράλαμπος

Την άγκυρά μου έριξα
στην πόρτα τη δικιά σου
γι' αυτό και σιγοέρχομαι
συχνά στη γειτονιά σου

Σαν το καράβι ήμουνα
που φεύγει μάνι - μάνι
γιατί ποτέ του γούστου μου
δεν έβρισκα λιμάνι

Μα τώρα που σε γνώρισα
την γνώμη έχω αλλάξει
και μέσ' το λιμανάκι σου
για πάντα έχω αράξει



Get your own playlist at snapdrive.net!

4 Νότες:

Dee Dee είπε...

Πιο γρηγορος και απο την σκεψη εχεις γινει :):)

Ευχαριστω πολυ Κωνσταντινε μου!

Το "Ξαφνικος ερωτας" (ετσι λεγεται η ταινια) ειναι η ιστορια απο το βιβλιο "Ταλγκο" του Βασ. Βασιλειου. Μετα το βιβλιο η ταινια μοιαζει παντα λιγο χλιαρη.....αλλα ο Σπανουδακης με τη θεικη φωνη της Βιταλη σε απογειωνουν. Να την δεις!! :)

Καλο Σαββατοκυριακο!

marianaonice είπε...

Ρεμπέτικο!
Η αδυναμία μου!
Μπράβο dee dee που το παράγγειλες!
Και μπράβο στον Κώστα που το ανέβασε!

Ανώνυμος είπε...

Μαριάνα το Ρεμπέτικο είναι σίγουρα ένα ιδιαίτερο κομμάτι της Ελληνικής μουσικής..
Οπότε να πω και εγώ ένα bravo στην Κατερίνα που το ζήτησε.

ποντίκι είπε...

Μπράβο Κατερίνα μπράβο.. και από εμένα... Αντε Κωστα μπράβο και σε εσένα...
είσαι πολύ καλός που μας ανάρτησες ένα τέτοιο τραγούδι...
σε φιλώ...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls