Blogroll

web tracker

Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

ΚΑΡΔΙΑ

Στίχος : Σοφία (Ποντίκι)

Νιώθω πίκρα και κακία Για εσένα - για εσένα τι μανία;
Είσαι εσύ που το μυαλό μου ορίζεις και δεν αξίζεις, μα με ορίζεις...
Πληγωμένη μου καρδιά Καρδιά μου πληγωμένη,
Ως πότε θα κρατάς σε μένα δε μιλάς

Νιώθω να λιώνω και μετανιώνω
Φεύγω τελειώνω και με λυτρώνω.
Είσαι εσύ που με πονάς
Και δε μιλάς - αχ δε μιλάς

Πληγωμένη μου καρδιά Καρδιά μου πληγωμένη,
Πες μου τι ζητάς μη με τυραννάς.
Νιώθω καρδιά να σπας δεν είναι αυτά για 'μας
Φύγε αλλού να πας φύγε από 'κει πονάς!

Πληγωμένη μου καρδιά καρδιά μου πληγωμένη,
Δεν αντέχεις πια τον πόνο στην καρδιά
Και που να πας; καρδιά γιατί πονάς;
Σε ακούω πως κτυπάς και υποφέρω εγώ για μας.

Σταμάτα με πονάς δεν είναι αυτά για μας
Δεν είναι αυτά για μας σταμάτα δεν πονάς;
Μίλα πιο δυνατά δεν με ορίζεις μα
Σε χάνω και τι να κάνω; αφού σε χάνω... μα τι να κάνω;

Να το αφιερώσω σε αυτόν που με πίεσε να το τελειώσω
Νομίζω ότι είναι καλό ε!! αν το κρίνεις καλό ανέβασε το
Στο blog με την αφιέρωση μου.
Σε ευχαριστώ συνέχισε να με πιέζεις.

2 Νότες:

Ανώνυμος είπε...

Ένα τραγούδι γραμμένο από την Σοφία… Να σαι καλά Σοφία.. !!!

ποντίκι είπε...

Ένα τραγούδι που γράφτηκε χωρίς να το καταλάβω.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls