Blogroll

web tracker

Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Χαΐνηδες - Ο Χαΐνης




Μουσική/Στίχοι: Αποστολάκης Δημήτρης

Ο Κώστας (C.R.C) ζήτησε αυτό το τραγούδι και έγραψε: (έτσι για να "ταράξω" τα "λιμνάζοντα" ύδατα). Είναι και αρκετά ζωηρό, ότι πρέπει για "ξυπνήσουμε"...!!!


Ωσάν το έρ’μο, ωσάν το έρημο δεντρί
Ωσάν το έρημο δεντρί,
αχ, που 'ναι στα όρη απάνω

Παράπονο, αχ, που ’ναι στα όρη απάνω
Μ’ αρέσει να ’μαι, μ’ αρέσει να ’μαι αμοναχός
Μ’ αρέσει να ’μαι αμοναχός,

Αχ, με τσι πολλούς δεν κάνω
Να σε χαρώ, αχ, με τσι πολλούς δεν κάνω

Κι άμας ο κόσμος, κι άμας ο κόσμος σκοτεινιά
Κι άμας ο κόσμος σκοτεινιά, αχ, γεμίζει, να γυρίζω
Παράπονο, αχ, γεμίζει, να γυρίζω

Χαΐνης και τση χα, χαΐνης και τση χαραυγής
Χαΐνης και τση χαραυγής, αχ, τσ' ελπίδες να σκορπίζω
Να σε χαρώ, αχ, τσ' ελπίδες να σκορπίζω.



Get your own playlist at snapdrive.net!

2 Νότες:

Ανώνυμος είπε...

Πριν καλά-καλά το ζητήσω ανέβηκε...
Ρε μπας και να δοκιμάσω να ζητήσω και τίποτε άλλο εκτός τραγουδιών;
;-)
Με "ξεσηκώνει" αυτό το κομμάτι...

Ευχαριστώ...
Να πω μόνο για όσους τυχόν δεν ξέρουν, ότι, Χαΐνης= ο Φυγόδικος (για πολιτικούς λόγους), ο Επαναστάσης.
Καλή μας μέρα...

Ανώνυμος είπε...

:) χαχαχ κάτι σαν το λυχνάρι του Αλαντίν ένα πράγμα ;)
Μια και είπα λυχνάρι θυμήθηκα ένα ανέκδοτο :P
" Μπαίνει ένας τύπος σε ένα μπαρ και έχει στον ώμο του έναν γύπα!
Λέει στον μπάρμαν:
- “Μια βότκα δικιά μου, μια τεκίλα για το γύπα, ένα δικό σου και κέρασε όλο το μαγαζί!”
Σε 10 λεπτά του την έχουν πέσει οι τρεις καλύτερες γκόμενες! Αφήνει 200 ευρώ, παίρνει τις γκόμενες και φεύγει…
Το άλλο βράδυ πάλι το ίδιο σκηνικό. Ο τύπος με το γύπα στον ώμο κερνάει όλο το μαγαζί, του την πέφτουν οι καλύτερες γκόμενες, τις παίρνει και φεύγοντας αφήνει και 100 ευρώ φιλοδώρημα…
Μετά από μια βδομάδα κι αφού γινόταν κάθε βράδυ το ίδιο σκηνικό, ο μπάρμαν τον ρωτάει:
- “Συγνώμη κύριε μου αλλά με έχει φάει η περιέργεια. Κάθε βράδυ έρχεστε, σκορπάτε τόσα χρήματα, σας την πέφτουν οι καλύτερες γυναίκες και έχετε και αυτόν τον γύπα στον ώμο…”
- “Κοίταξε…”, του λέει ο τύπος. “Πριν από λίγο καιρό εκεί που περπατούσα βρήκα στο δρόμο ένα λυχνάρι. Μόλις το έτριψα βγήκε ένα τζίνι και μου είπε ότι θα μου πραγματοποιήσει τρεις επιθυμίες. To πρώτο που του ζήτησα ήταν να μην αδειάζουν ποτέ οι τσέπες μου από λεφτά… Το δεύτερο ήταν να μου την πέφτουν πάντα οι ωραιότερες γυναίκες…”
- “Και το τρίτο;” τον ρωτάει ο μπάρμαν.
- “Το τρίτο που του ζήτησα ήταν να μου δώσει ένα μεγάλο πουλί… Και μου’δωσε αυτόν τον μαλ…α!!!"

Για αυτό πρόσεχε τι θα ζητήσεις…!!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls