Blogroll

web tracker

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

Δουρδουμπάκης Πέτρος - Σαν Ξένος



Το ζήτησε η Dee Dee

Μουσικη\Στίχοι: Πέτρος Δουρδουμπάκης

Υπάρχουν μέρη που για πάντα θα θυμάμαι
υπάρχουν φίλοι που τους νοσταλγώ.
πρόσωπα λόγια και τόσες αναμνήσεις
περνούν εμπρός μου σαν ένα φιλμ βουβό.

Κι όταν σαν ξένος ξαναβλέπω τη ζωή μου
και προσπαθώ να την κάνω δική μου.
τότε τα βλέπω όλα καθαρά
πως είναι χίμαιρα που γρήγορα περνά.

Υπάρχουν και άλλα που δεν θέλω να θυμάμαι
ένα σωρό που μου στενεύουν την καρδιά.
μα πάλι απόψε όλα τα ξεχνάω
για να χαθώ μες την δική σου αγκαλιά.



Get your own playlist at snapdrive.net!

2 Νότες:

Dee Dee είπε...

ευχαριστω ευχαριστω καλε κυριε :):):)

Καλημερα!!!!

Ανώνυμος είπε...

:) Δε κάνει τίποτα καλή μου κυρία :P

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls