Blogroll

web tracker

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

Καζαντζιδης Στέλιος - Τα Αντράκια



Το τραγούδι το ζήτησε ο Βασίλης

Μουσική/Στίχοι: Τσιτσάνης Βασίλης/Παπαγιαννοπούλου Ευτυχία


Εμένα να με σέβεσαι
να με υπολογίζεις
κάθε κουβέντα που πετάς
βαριά να τη ζυγίζεις

Εδώ με άντρα έμπλεξες
κι άσε τα κορδελάκια
να ξεχωρίζεις κούκλα μου
τους άντρες απ' τα αντράκια

Πολλές γυναίκες άφησα
για χάρη σου κυρά μου
να έχω τη απαίτηση
να πας με τα νερά μου

Εδώ με άντρα έμπλεξες
κι άσε τα κορδελάκια
να ξεχωρίζεις κούκλα μου
τους άντρες απ' τα αντράκια

Τρελή γυναίκα κοίταξε
λίγο μυαλό να βάλεις
νοικοκυρίσια κι όμορφα
κοντά μου να τη βγάλεις

Εδώ με άντρα έμπλεξες
κι άσε τα κορδελάκια
να ξεχωρίζεις κούκλα μου
τους άντρες απ' τα αντράκια



Get your own playlist at snapdrive.net!

1 Νότες:

ποντίκι είπε...

Πάντα τέτοια τραγούδια, πάντα τέτοια.. ευχαριστούμε Κωσταντίνε.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls